Όταν ο χρήστης θα κλικάρει σε μια περιοχή, θα
οδηγείται σε έναν χάρτη
προσαρμοσμένο στις
ανάγκες του χρήστη. Ο χάρτης αυτός θα περιλαμβάνει
πληροφορίες που ενδιαφέρουν τον χρήστη προσωπικά, όπως τοποθεσίες ξενοδοχείων, εστιατορίων και χώρων διασκέδασης. Οι πληροφορίες
συνδέονται άμεσα με το
Google+ κάτι που σημαίνει ότι μια επιχείρηση θα πρέπει να έχει λογαριασμό στο συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο παρέχοντας σωστές και αληθείς πληροφορίες.Στο παράδειγμα της Google ο χρήστης κάνει μια
αναζήτηση για ιταλικό εστιατόριο στο San Francisco. Όπως φαίνεται και στη παρακάτω φωτογραφία το
Google Maps εμφανίζει τη διαδρομή από το σπίτι του χρήστη ως το εστιατόριο καθώς και διάφορα άλλα εστιατόρια που βρίσκονται στη περιοχή.
Επίσης, οι διαφημιζόμενες επιχειρήσεις θα έχουν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα στις αναζητήσεις του εκάστοτε χρήστη.
Βεβαίως, όσοι χρησιμοποιούν και το Google Earth θα μπορούν να απολαύσουν και τις δυνατότητές του, όπως η εξερεύνηση των ωκεανών και η 3D προβολή κτιρίων.
Αρχικά, ο χρήστης πρέπει να επισκευθεί αυτήν την ιστοσελίδα και να κάνει μια αίτηση για τους χάρτες.
Η Google επιτυχημένα ακολουθεί τις αλλαγές του περιβάλλοντος που απαιτούν την προσαρμογή των επιχειρήσεων στις ανάγκες των καταναλωτών. Μετά το YouTube αναβάθμισε και το Google Maps. Ας ελπίσουμε ότι το παράδειγμά της θα ακολουθήσουν και άλλες μεγάλες εταιρείες.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το νέο Google Maps δείτε το βίντεο: