2
Apr 2013

Το Twitter το χρησιμοποιούν περισσότεροι απο 500 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Πάνω από 50 εκατομμύρια tweets γράφονται κάθε μέρα και 150.000 νέοι χρήστες κάνουν την εγγραφή τους. Υπολογίζεται ότι για το 2013 το Twitter θα έχει έσοδα που θα αγγίζουν τα 400 εκατομμύρια δολάρια, αρκετά παραπάνω απο τα 259 εκατομμύρια που είχε το 2012.

Πώς όμως δημιουργούνται τόσα πολλά έσοδα σε ένα site που δεν περιέχει διαφημήσεις;

Η απάντηση είναι απλή και λέγεται προωθούμενα προΪόντα (ή Promoted Products). Υπάρχουν 3 τύποι προωθούμενων προϊόντων στο Twitter οι οποίοι είναι οι εξής:

  1. Κόστος ανα κλίκ στα προωθούμενα tweet
  2. Κόστος ανα follow σε προωθούμενους λογαριασμούς
  3. Προωθούμενα δημοφηλή θέματα (trends)

Η μέθοδος του κόστους ανα κλικ λειτουργεί περίπου σαν το google adwords. Υπάρχουν κάποια keywords που οδηγουν το χρήστη απο μια αναζήτηση στο συγκεκριμένο tweet όπου αν κλικάρει οδηγείται στην ιστοσελίδα που προωθεί το tweet. Το minimum κόστος ανα κλικ είναι 0,50$.

Όταν ένας χρήστης πηγαίνει στους προτεινόμενουσ λογαριασμούς για να ακολουθήσει αρατηρεί συνήθως ότι υπάρχουν λογαριασμοί στη λίστα τελείως άσχετοι με τουσ λογαριασμούς που συνήθως ακολουθέι ο χρήστης. Για παράδειγμα κάποιος ακολουθέι μόνο λογαριασμούς αθλητικών ομάδων και στους προτεινόμενους, εκτός από ομάδες, εμφανίζονται και κάποιοι λογαριασμοί διαφόρων celebrity. Αυτόι είναι οι οπόιοι έχουν πληρώσει για να εμφανίζονται οι λογαριασμοί τους στους προτεινόμενουνς, ώστε να μαζέψουν αρκετούς followers. Το κόστος ανα follow σε προωθούμενο λογαριασμό κυμαίνεται ανάμεσα στο 1 και 2 δολάρια.

Πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα δημοφηλή θέματα για να προσελκύσουν κόσμο στις ιστοσελίδες τους. Σε ένα θέμα μπορούν να υπάρχουν προωθούμενα tweet ή λογαριασμοί. Υπολογίζεται πως μια καλή καμπάνια μπορεί να φέρει μέχρι και 60 εκατομμύρια impressions σε μια ημέρα!

Calendar

January 2018
M T W T F S S
« Dec    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031