4
Apr 2013

 Κάθε επιχείρηση μικρή ή μεγάλη μπορεί να διαφημίσει και να κάνει γνωστά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της μέσω των κοινωνικών δικτύων με διάφορους τρόπους. Ένας από τους πιο απλούς και ανέξοδους  είναι η δημιουργία σελίδας στο Facebook. Το μόνο που απαιτείται για τη δημιουργία της είναι ένα προσωπικό προφίλ στο Facebook , όλα τα υπόλοιπα βήματα είναι απλά. Επομένως έχουμε μια έτοιμη σελίδα και το μόνο που μας απομένει είναι το πώς θα αποκτήσει Likes.
Κάποιοι τρόποι για να αυξήσουμε την επισκεψιμότητα της σελίδας μας είναι οι παρακάτω:
  1. Αρχικά πρέπει να ζητήσουμε από τους φίλους που έχουμε στο προσωπικό μας προφίλ  Facebook να κάνουν like στη σελίδα, αυτό επιτυγχάνεται μέσω αποστολής προσκλήσεων. Επίσης μπορούμε να ζητήσουμε και από χρήστες άλλων κοινωνικών δικτύων, όπως είναι το LinkedIn και το Twitter, με τους οποίους είμαστε συνδεδεμένοι να κάνουν like.
  2. Αν έχουμε ιστοσελίδα ή μπλογκ μπορούμε να δημιουργήσουμε λινκ τα οποία θα οδηγούν στη σελίδα μας στο Facebook.
  3. Είναι πολύ σημαντικό το περιεχόμενο της σελίδας να είναι καλό, πλούσιο και ενδιαφέρον, δηλαδή  να υπάρχουν άρθρα, εικόνες, βίντεο και σημειώσεις.
  4. Μπορούμε επίσης να διοργανώσουμε διαγωνισμούς με έπαθλο κάποιο προϊόν, υπηρεσία ή χρήματα. Ο διαγωνισμός μπορεί να κεντρίσει το ενδιαφέρον των χρηστών και να τους οδηγήσει στη σελίδα.
  5. Μια άλλη δυνατότητα που έχουμε είναι να φτιάξουμε προσφορές. Για παράδειγμα να γίνεται κάποια έκπτωση στα προϊόντα όταν ο χρήστης κάνει like στη σελίδα. Η ύπαρξη πολλών νικητών και βεβαιότητα ότι θα έχουν κάποιο προνόμιο αποτελούν ένα πολύ σημαντικό κίνητρο. 
  6. Ένας άλλος τρόπος που θα φέρει μακροπρόθεσμα αποτελέσματα είναι η αλληλεπίδραση της σελίδας μας με άλλες σελίδες. Μπορούμε να κερδίσουμε κάποιο μέρος από το κοινό τους κάνοντας αισθητή την παρουσία μας, μέσω likes και σχολίων σε αυτές.
  7. Μέσω του Facebook  μπορούμε να δημιουργήσουμε διαφημίσεις που θα κάνουν γνωστή τη σελίδα σε άτομα που εμείς δεν γνωρίζουμε. Αυτός είναι ίσως ο πιο αποτελεσματικός τρόπος. Η δημιουργία διαφημίσεων είναι πολύ εύκολη και ένα πλεονέκτημα είναι πως εμείς οι ίδιοι μπορούμε να επιλέξουμε το κόστος του κλικ στο Facebook

Popular Posts

Color-blindness-demonstration-featured1 Το χρώμα του λογοτύπου & η επίδραση στην ψυχολογία του καταναλωτή.

Όταν προσπαθείτε να «στήσετε» την

images-1-1 10+1 αλήθειες για την ασφάλειά μας!

Απ’ τη στιγμή που βουτήξαμε στ

Πως να κάνετε έξυπνες αγορές από την Amazon

  Όταν ψωνίζετε μέσω Internet, μπορε

Calendar

December 2017
M T W T F S S
« Nov    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031