9
Nov 2017
logo-design

Το λογότυπο είναι μια οπτική αναπαράσταση των προϊόντων ή/και της φιλοσοφίας της εταιρίας σας. Οι μεγαλύτερες εταιρίες όπως η Nike και τα McDonald’s, αποτελούν ένα καλό παράδειγμα για το πώς ένα λογότυπο μπορεί και παρουσιάζει τα προϊόντα.

Στην ιδανική περίπτωση, το λογότυπο της εταιρίας σας ενισχύει την κρίσιμη, πρώτη εικόνα των πελατών και των συνεργατών σας για την επιχείρηση σας. Ένα καλό λογότυπο, μπορεί να δημιουργήσει μια ταυτότητα επωνυμίας και να προσφέρει την επαγγελματική εμφάνιση μιας επιχείρησης.


Είδη λογοτύπων.

Υπάρχουν τρία είδη λογοτύπων:
1. Αυτά που βασίζονται σε μια γραμματοσειρά και αποτελούνται κυρίως από επεξεργασία τύπου (Microsoft, Sony, IBM).

download   SONY

2. Λογότυπα που απεικονίζουν το αντικείμενο της εταιρεία, όπως για παράδειγμα μια εταιρεία ζωγραφικής μπορεί να χρησιμοποιεί στο λογότυπό της την εικόνα ενός πινέλου ζωγραφικής.

nike3.  Τα “αφηρημένα”, γραφικά σύμβολα όπως το λογότυπο της Nike που συνδέονται με το εμπορικό σήμα μιας εταιρείας.


Πώς να ξεκινήσετε.

Πριν ξεκινήσετε να σχεδιάζετε, καλό θα ήταν να “αρθρώσετε” το μήνυμα που χαρακτηρίζει την επιχείρησή σας και θέλετε να μεταφέρετε μέσω του λογοτύπου σας. Δοκιμάστε διάφορα σχήματα στο χαρτί και “παίξτε” με συνδυασμούς, καθώς αυτό θα σας βοηθήσει να έρθετε πιο κοντά στο τελικό σχέδιο.
pexels-photo
Ορισμένες πρόσθετες τακτικές και σκέψεις που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε το κατάλληλο λογότυπο της εταιρείας είναι οι εξής:

1. Κοιτάξτε τα λογότυπα άλλων επιχειρήσεων του κλάδου σας.
 Σκεφτείτε πως θέλετε να διαφοροποιήσετε το λογότυπό σας από αυτά του ανταγωνισμού. Δείτε πώς οι ανταγωνιστές σας έχουν κάνει την επιλογή ενός λογοτύπου, πρόκειται για μια εικόνα, μια γραμματοσειρά η ένα γραφικό λογότυπο;

2. Επικεντρωθείτε στο μήνυμα.
Αποφασίστε τι θέλετε να μεταδώσετε στους πελάτες σας.
– Τι χαρακτήρα έχει; Αυστηρό, καλλιτεχνικό, φιλικό;
– Τι το καθιστά μοναδικό σε σχέση με τους ανταγωνιστές σας;
Αυτά τα στοιχεία πρέπει να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στο συνολικό σχεδιασμό ή επανασχεδιασμό του λογοτύπου.

3. Κρατήστε το καθαρό και λειτουργικό.
Το λογότυπό σας θα πρέπει να είναι καλοφτιαγμένο ώστε να μπορεί να εμφανίζεται σε διαφορετικές επιφάνειες , π.χ. από επαγγελματική κάρτα, μέχρι πάνω σε ένα φορτηγό, χωρίς να χάνει την ποιότητά του. Ένα καλό λογότυπο είναι συνήθως κλιμακωτό, αξέχαστο και διακριτικό.

4. Αποφύγετε την ‘’μοντέρνα εμφάνιση’’.
Εάν αποφασίσετε να επανασχεδιάσετε το παλιό σας λογότυπο, διατρέχετε τον κίνδυνο να μπερδέψετε τους πελάτες σας ή και να τους αποξενώσετε. Προτιμήστε ένα λογότυπο με κλασσικές γραμμές, που θα παραμείνει επίκαιρο για 10 – 20 χρόνια. 

5. Διαλέξτε τα κατάλληλα χρώματα.
Ένας σημαντικός παράγοντας που είναι καλό να λάβετε υπ’ όψιν σας είναι το κόστος εκτύπωσης. Εάν το λογότυπό σας έχει πέντε χρώματα μπορεί να είναι πανέμορφο, αλλά μόλις έρθει η ώρα να το παράγετε σε χαρτικά ή άλλα είδη, η τιμή δεν θα είναι ελκυστική. Επίσης, δεν θα λειτουργήσει σε μέσα που επιτρέπουν μόνο ένα ή δύο χρώματα.
Για αυτό, προσπαθήστε να μην υπερβείτε τα τρία χρώματα, εκτός αν αποφασίσετε ότι είναι απολύτως απαραίτητο. Βεβαιωθείτε ότι έχετε κάνει μια μελέτη χρώματος, παρατηρώντας το λογότυπο σας σε εκδόσεις ενός, δύο και τριών χρωμάτων.

Tip: Βεβαιωθείτε ότι το λογότυπο που σχεδιάσατε εμφανίζεται εξίσου καλά επάνω σε άσπρο και σκούρο background, ώστε να μπορεί να σταλθεί με φαξ, να τυπωθεί σε φωτοτυπικά ή να μπει επάνω σε μια φωτογραφία. 
pexels-photo-268435 (1)

Calendar

November 2017
M T W T F S S
« May    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930