7
Jan 2018
ab-testing

Από τη φύση, μια δοκιμή A/B είναι ένα πείραμα που εκτιμά πολλαπλές (συχνά 2) εκδόσεις ενός χαρακτηριστικού η μιας σελίδας σε σχέση με μια καθορισμένη μέτρηση. Ποια είναι όμως η χρησιμότητα του A/B για μια επιχείρηση η μια ιστοσελίδα;

Ας πούμε ότι η εταιρεία σας θέλει να αυξήσει τα έσοδα και τη υιοθεσία κάνοντας κάποιες βελτιώσεις στο μάρκετινγκ. Θέλουν περισσότερες μετατροπές, περισσότερα κλικ, περισσότερες μετοχές και περισσότερους χρήστες. Τι σας λένε να κάνετε πρώτα;
Δοκιμή Α / Β.  Συγκρίνετε δυο εκδόσεις μιας σελίδας, ορίστε ένα βασικό στόχο (πχ κλικ) και δείτε εάν έχετε περισσότερα κλικ. Άλλα, αυτό λειτουργεί; Είναι πραγματικά η προσέγγιση που πρέπει να ακολουθήσετε;

what-ab-test

 

A/B Testing
Για εφαρμογές η ιστοσελίδες με εκατομμύρια χρήστες, μικρές αλλαγές σχεδιασμού πάνω τους όπως το χρώμα ή η διάταξη και η γλωσσά, θα μπορούσαν να σας οδηγήσουν σε αξιοσημείωτες αυξήσεις στις βασικές μετρήσεις σας, όπως περισσότερα κλικ και περισσότερες περιηγήσεις από τους χρήστες.
Ένα βασικό ερώτημα είναι:
Για εταιρείες με μικρότερες βάσεις χρηστών, θα πρέπει να προσπαθήσετε να εστιάσετε σε διαφορετικά χρώματα κουμπιών (Sign up / Εγγραφή) ή να επικεντρωθείτε στην καλύτερη βελτίωση του προϊόντος σας;

Αν το περιεχόμενο σας δεν είναι κοινόχρηστο, ίσως το περιεχόμενο σας δεν είναι στην πραγματικότητα άξιο συμμετοχής, ανεξάρτητα από το πόσο εκπληκτικό κάνετε κάποιο κουμπί σας.
Επιπλέον, ίσως ο στόχος σας δεν πρέπει να έχει προοπτική να κάνετε κλικ σε ένα κουμπί. Ίσως ο πρωταρχικός σας στόχος θα πρέπει να είναι οικοδόμηση εμπιστοσύνης, η παροχή ενός demo του sandbox ή η ενδυνάμωση της προοπτικής για τη λήψη απόφασης.

 

Δεδομένα έρευνας
Το AppSumo εκτιμά ότι μόνο το 25% των δοκιμασιών παρήγαγε πραγματικά σημαντικά αποτελέσματα. Το ερώτημα είναι γιατί;
Λοιπόν ας ορίσουμε σημαντικά αποτελέσματα. Για πολλά από αυτά τα τεστ τα πρωτεύοντα μετρικά orgs που προσπαθούσαν να κινηθούν ήταν ρυθμός συνομιλίας, Έτσι, εάν το ποσοστό δε αυξήθηκε τότε η δοκιμή απέτυχε.
Ωστόσο, θα μπορούσαμε να το εξετάσουμε με διαφορετικό τρόπο. Εάν αλλάξετε το σύνθημα κεφαλίδας, η μια εικόνα,  τότε ίσως αυτό να είναι ενδεικτικό ενός μεγαλύτερου προβλήματος. Μια αποτυχημένη δοκιμή πρέπει να αποτελεί ένδειξη ότι:

  1. Οι επισκέπτες σας δεν είναι έτοιμοι για την αλληλεπίδραση
  2. Οι επισκέπτες σας αναζητούν κάτι άλλο εκτός από μια εγγραφή
  3. Το βασικό σας προϊόν δεν είναι ελκυστικό
  4. Θα πρέπει να οδηγήσετε περισσότερους ειδικούς στο προϊόν σας.ab-testing

Κάνοντας το a/b testing χρήσιμο
Μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να κάνετε το a/b testing χρήσιμο:

  1. Η αλλαγή των χρωμάτων, του κειμένου παρότρυνσης για δράση και της διάταξης ενδέχεται να έχει οριακή επίδραση στις κύριες μετρήσεις απόδοσης. Ωστόσο, αυτά τα αποτελέσματα φαίνεται να είναι πολύ βραχύβια. Η ανάπτυξη δεν προκύπτει από την αλλαγή κουμπιού από κόκκινο σε μπλε, προέρχεται από την κατασκευή ενός προϊόντος που οι άνθρωποι θέλουν να χρησιμοποιήσουν. 
  2. Μην βασίζεστε σε απλές μετρήσεις σύγκρισης για να υπαγορεύσετε τι λειτουργεί και δεν λειτουργεί. “Η έκδοση Α αποφέρει ποσοστό μετατροπής 20% και η έκδοση Β αποδίδει ποσοστό μετατροπής 22%, επομένως πρέπει να μεταβούμε στην έκδοση Β!” Μην το κάνετε αυτό. Χρησιμοποιήστε πραγματικές, βαθμολογίες  και στατιστικά δεδομένα. 
  3. Όσο περισσότερο εκτελείτε τη δοκιμή σας, τόσο καλύτερα τα δεδομένα σας θα λαμβάνουν υπόψη τις διακυμάνσεις και τις εξωτερικές μεταβλητές. Μην εκτελέσετε δοκιμή για ένα σαββατοκύριακο χρησιμοποιώντας ένα θέμα κόκκινο / άσπρο / μπλε και, στη συνέχεια, μεταβείτε σε αυτό το θέμα για το υπόλοιπο έτος. 

Popular Posts

SEO and AI - Machine Learning Πώς θα επηρεάσει η τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) το περιεχόμενο και το SEO?

Ο ρόλος του SEO στο σύγχρονο online market

20130810_WBM2001 Πόλεμος στους browsers & επικράτηση του Chrome

Οι αυτοκρατορίες και οι νικητές σ

braille11 “Ένα touchscreen για τα χέρια τους μόνο”

Η εμφάνιση οθόνης αφής στο κινητό

Calendar

April 2018
M T W T F S S
« Mar    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30