29
May 2013
Facebook-Change-Button

Το Facebook είναι ένα κοινωνικό δίκτυο που εξελίσσεται συνεχώς προσφέροντας νέες υπηρεσίες στους εκατομμύρια χρήστες του. Οι αλλαγές που προκύπτουν δεν επηρεάζουν μόνο ένα τυπικό προφίλ, αλλά και τις σελίδες (pages). Είναι, λοιπόν, πολύ σημαντικό οι διαχειρηστές των σελίδων να μαθαίνουν τις αλλαγές αυτές και να προσαρμόζουν τη σελίδα τους. Οι σωστοί διαχειριστές θα πρέπει να επιθεωρούν συχνά τις αλλαγές αυτές και να τις χρησιμοποιούν προς όφελός τους. Παρακάτω, καταράφονται 11 τρόποι για μια ορθή επιθεώρηση ενός Facebook Page.


1) Δώστε πληροφορίες στην εικόνα του εξωφύλλου

Το Facebook πρόσφατα άλλαξε και “ελάφρυνε” τους περιορισμούς του στο κομμάτι των cover page επιτρέποντας, πλέον, περισσότερη χρήση κειμένου. Μπορείτε να προσθέσετε πληρπφορίες για την επιχείρησή σας (ή τον οργανισμό) όπως τηλέφωνο, διευθύνσεις κλπ. Το εξώφυλλο είναι το πρώτο πράγμα που κοιτάει ένας επισκέπτης, γι’αυτό φρόντιστε να το εκμεταλλευτέιτε και να του δώσετε τις πληροφορίες που χρειάζεται.

2) Επιλέξτε μια σωστή εικόνα προφίλ

Όταν ένας επισκέπτης μπαίνει σε μια σελίδα το πρώτο που παρατηρεί έιναι η φωτογραφία εξωφύλλου, αντίστοιχα, όταν κοιτάζει ένα post στη home page του το πρώτο που βλέπει είναι η φωτογραφία προφίλ. Καλό θα ήταν να έχετε σαν φψτογραφία προφίλ το λογότυπο της εταιρείας σας. Η συνεχής προβολή του λογότυπου στους χρήστες του Facebook – δυνητικούς πελάτες, αυξάνει την αναγνωρισιμότητα του brand σας. Να σημειωθεί ότι το κατάλληλο μέγεθος είναι 180Χ180 pixels.


3) Χρησιμοποιήστε τα κατάλληλα thumbnails για τις εφαρμογές σας

Για παράδειγμα, όταν ξεκινάτε έναν διαγωνισμό, αντί να αφήνετε το default thumbnail του Facebook, θα μπορούσατε να δημιουργήσετε ένα δικό σας, με το κατάλληλο μήνυμα και χρώματα, κάτι που θα δώσει μια πιο “επαγγελματική” όψη στη σελίδα σας. Εκμεταλλευτείτε αυτή τη δυνατότητα για να τραβήξετε τη προσοχή του επισκέπτη.

4) Προσθέστε παραπάνω tabs

Τα tabs χρησιμοποιούνται συνήθως για φωτογραφίες, προσφορές και διαγωνισμούς. Μπορείτε να προσθέσετε και άλλα όπως χάρτης τοποθεσίας, σελίδες σε άλλα κοινωνικά δίκτυα (YouTube, Pinterest, Twitter κλπ), ακόμα και μια φόρμα επικοινωνίας ή εγγραφής σε newsletter.

5) Δώστε κατάλληλες πληροφορίες στη σύντομη περιγραφή

Το Facebook επιτρέπει να χρησιμοποιήσετε έως 155 χαρακτήρες στην περιγραφή της σελίδας σας γι’αυτό θα πρέπει να σκεφτείτε έξυπνα και να δώσετε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες. Οπωσδήποτε θα πρέπει να συμπεριλάβετε το url της ιστοσελίδας σας, έτσι ώστε να είναι πάντα ορατό και προσβάσιμο στους επισκέπτες σας.

6) Εκμεταλλευτείτε τις αναλυτικές πληροφορίες για SEO

Στη σύντομη περιγραφή μπορείτε να βάλετε τις απαραίτητες πληροφιρίες για να τραβήξετε τη προσοχή των επισκεπτών σας. Στις αναλυτικές πληροφορίες (επισκόπηση εταιρείας, περιγραφή, αποστολή κλπ) μπορείτε να προσθέσετε τις πληροφορίες σας με τρόπο ώστε να επιτύχετε βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης! Ειδικότερα στη “περιγραφη” θα πρέπει να εντάξετε τα keywords σας διότι οι μηχανές αναζήτησης ψάχνουν εκείνο το σημείο.

7) Φτιάξτε ένα σωστό url

Εξίσου σημαντική παράμετρος για SEO. Αντι για το default url που δίνει το Facebook σε ένα page π.χ. facebook.com/pages/pagename/125632… μπορείτε να αλλάξετε το url σε facebook.com/pagename, κάνοντας έτσι το url της σελίδας σας πιο εύκολο στο να το θυμηθεί κάποιος.

8) Χρησιμοποιείστε τα check-ins προς όφελός σας

Είναι συνήθεια πλέον για τους νεαρούς χρήστες του Facebook να κάνουν check-in στις τοποθεσίες που επισκέπτονται. Μπορείτε να εκμεταλλευτέιτε αυτή την “τάση” δίνοντας τις σωστές και απαραίτητες πληροφορίες για την επιχείρησή σας (διεύθυνση, τηλέφωνα ή και φωτογραφίες). 

9) Ενεργοποιήστε τις αυτόματες απαντήσεις

Οι αυτόματες απαντήσεις είναι ακόμα μια νέα αλλαγή που έκανε το Facebook ούτως ώστε να βοηθήσει τις επιχειρήσεις. Με τις αυτόματες απανησεις θα γλιτώσετε από χρόνο και επίσης θα μπορείτε να επικοινωνήσετε (έστω και έμμεσα) με επισκέπτες της σελίδας σας τις πιο βραδυνές ώρες.

10) Καθορίστε τους admin και τον ρόλο του καθενός

Όπως μια καλή επιχείρηση χρειάζεται έναν σωστό προγραμματισμό για το ποιός θα κάνει κάτι και για το τι θα είναι αυτό, έτσι και μια σελίδα στο Facebook χρειάζεται την ανάλογη προσοχή. Είναι πολύ σημαντικό να χρηστούν ως διαχειρηστές (admin) άτομα τα οποία από τη μια θα έχουν τον απαραίτητο ελεύθερο χρόνο για να ασχοληθούν και από την άλλη θα έχουν την απαραίτητη γνώση ως προς το αντικείμενο των social media.

11) Προγραμματίστε αυτόματες κοινοποιήσεις

Όπως και οι αυτόματες απαντήσεις, έτσι και οι αυτόματες κοινοποήσεις θα σας γλιτώσουν από χρόνο ενασχόλησης με τη σελίδα. Επιπρόσθετα, οι fans σας θα μπορούν να δουν ένα post (με συνέπεια να κάνουν like, σχόλια κλπ) σε ώρες που εσείς δε θα μπορείτε να είστε πάνω από το pc σας.


Μετά από αυτές τις συμβουλές καλό θα ήταν να κάνετε μια επιθεώρηση της σελίδας σας στο Facebook και να διορθώσετε τυχόν λάθη ή απροσεξίες!

Popular Posts

Color-blindness-demonstration-featured1 Το χρώμα του λογοτύπου & η επίδραση στην ψυχολογία του καταναλωτή.

Όταν προσπαθείτε να «στήσετε» την

images-1-1 10+1 αλήθειες για την ασφάλειά μας!

Απ’ τη στιγμή που βουτήξαμε στ

Πως να κάνετε έξυπνες αγορές από την Amazon

  Όταν ψωνίζετε μέσω Internet, μπορε

Calendar

December 2017
M T W T F S S
« Nov    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031