25
May 2016
neon-digital-marketing-banner

Στην εποχή μας, εποχή της πληροφορίας και των τεχνολογικών εφαρμογών, τα παραδοσιακά μέσα εξαφανίζονται και τη θέση τους πέρνουν τα Social Media. Με τον όρο αυτό εννοούμε τις εφαρμογές του διαδικτύου που επιτρέπουν την αλληλεπίδραση μεταξύ των χρηστών όπως είναι το Facebook, το Twitter, το Google plus, το Instagram, το Youtube και τα blogs. Το γεγονός ότι στα Social Media ο χρήστης συμμετέχει, τον ωθεί να τα επισκέπτεται ξανά και ξανά ενώ ο χρόνος παραμονής σε αυτά είναι πολύ μεγαλύτερος απ’ ότι σε άλλους ιστοτόπους.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ, σε αντίθεση με το παραδοσιακό του οποίου οι τεχνικές θεωρούνται πεπαλαιωμένες, είναι:

  • Συμμετοχικό γιατί παρέχει νέους τρόπους επαφής με αμέτρητους υποψήφιους καταναλωτές με πολύ χαμηλότερο κόστος από τα παραδοσιακά μέσα.
  • Κοινοτικό γιατί μέσω των ψηφιακών κοινοτήτων, το φάσμα της επικοινωνίας διευρύνεται, και η επικοινωνία μετατρέπεται από «ένας προς πολλούς» σε «πολλοί προς πολλούς».
  • Ισότιμο γιατί έχουν πρόσβαση στην ψηφιακή επικοινωνία άτομα ανεξαρτήτως κοινωνικής τάξης και οικονομικής επιφάνειας.
  • Εξατομικευμένο γιατί τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης επιτρέπουν στους καταναλωτές να επιλέγουν το περιεχόμενο των πληροφοριών που λαμβάνουν.

Επομένως, μας παρέχεται η δυνατότητα να μεταδόσουμε ιδανικό μήνυμα στο ενδιαφερόμενο άτομο την κατάλληλη στιγμή!

Όλες οι «έξυπνες» επιχειρήσεις πλέον εφαρμόζουν στρατηγικές σχετικές με τα social media οι οποίες περιλαμβάνουν τη χρήση των διάφορων εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης (Social Networking Sites, blogs, podcasts, discussion forums, video sharing κ.λπ.) με σκοπό όχι μόνο τη δημιουργία μιας διαφημιστικής καμπάνιας, αλλά και την ανάπτυξη διαλόγου με κοινότητες χρηστών.

Επομένως, αν χρησιμοποιηθούν με σωστό τρόπο, τα social media, αποτελούν την πιο σύχρονη και επιτυχημένη μορφή μάρκετινγκ η οποία είναι άμεση, φθηνή και γρήγορη!

Calendar

November 2017
M T W T F S S
« May    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930