9
Mar 2018
web-page-2084779_1280

Δοκιμάζετε να «χτίσετε» το όνομα της επιχείρησής σας (Branding) χωρίς να έχετε μια ολοκληρωμένη στρατηγική στα social media;
– Θα μας επιτρέψετε… “μέγα λάθος”!

Το γιατί θα το καταλάβετε διαβάζοντας παρακάτω τα πέντε(5) πράγματα που κερδίσετε ξεκινώντας να δουλεύετε στα Social Media, με συγκεκριμένο σχέδιο και όχι με τυχαία τακτική, τύπου “Λόττο”:


1. Σωστή διαδικτυακή παρουσία

Ο  πρώτος και κύριος λόγος που χρειάζεστε μια στρατηγική social media είναι για να «χτίσετε» σωστά τη διαδικτυακή σας παρουσία. Ο σκοπός των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) για την επιχείρησή σας, είναι η δημιουργία περιεχομένου γύρω από το προϊόν ή τις υπηρεσίες σας που ενδιαφέρει τους δυνητικούς σας πελάτες, με συνέπεια και επαγγελματισμό.

how-to-sell-social-media

Ξεκινήστε από τα βασικά:

– Φτιάξτε ένα πλάνο “με βάθος” ενός μήνα (τουλάχιστον) και σημειώστε ποιά θέματα, προϊόντα, διαγωνισμούς θέλετε να επικοινωνήσετε με το κοινό σας.
– Δημιουργήστε posts που ταιριάζουν στο προφίλ της εταιρείας σας και προγραμματίστε να δημοσιευθούν την ημέρα και την ώρα που επιθυμείτε. Αυτό το πρόγραμμα θα σας βοηθήσει να οργανώσετε το περιεχόμενο που θέλετε να δείξετε σχετικά με τα προϊόντα σας και να παραμένετε συνεπείς, στην επικοινωνία με τον διαδικτυακό σας κόσμο.

– Μη ξεχνάτε ότι, θα πρέπει να είστε διαθέσιμοι καθημερινά (έστω για κάποιες ώρες) και να απαντάτε σε τυχόν ερωτήσεις ή απορίες των φίλων της σελίδας σας. Έρευνες αναφέρουν ότι το 84% των καταναλωτών προσδοκά από τις εταιρίες να ανταποκριθούν στο ερώτημά τους εντός 24 ωρών.

( Διαβάστε επίσης: “5 σημεία-κλειδιά για την σελίδα της εταιρίας σας στο Facebook“).


images2. Εξοικονόμηση χρόνου

Το δεύτερο πλεονέκτημα που εκμεταλλεύεται κάποιος σχεδιάζοντας μια στρατηγική “Social Media” είναι η εξοικονόμηση χρόνου. “Ο χρόνος είναι χρήμα” αλλά και “πολυτέλεια” για πολλούς από εμάς!
Αφού ολοκληρώσετε το σχεδιασμό του πλάνου σας και τον προγραμματισμό των posts (βήμα 1), ορίστε 2-3 ώρες την ημέρα που θα διαθέτετε για να παρακολουθείτε την σελίδα σας, να απαντάτε σε σχόλια και μηνύματα, αλλά και να ερευνάτε για νέο υλικό και ιδέες.
* Εννοείτε, πώς στην διαχείριση των Social Media δεν υπάρχουν ωράρια και ημέρες αργίας ή Σαββατοκύριακου.  Ακόμα και αν οι υπηρεσίες ή το κατάστημά σας είναι διαθέσιμες π.χ. Δευτέρα-Παρασκευή, είναι προς όφελός σας να απαντήσετε σε ένα μήνυμα που θα “σκάσει” Σάββατο βράδυ.

Δουλεύοντας με πλάνο, εξοικονομείτε χρόνο και αυτό σας βοηθά να παραμένετε συνεπείς και προς τις υπόλοιπες υποχρεώσεις σας.


3. Προσδιορισμός κοινού

Η κατανόηση του κοινού σας είναι “χρυσή” πληροφορία για εσάς και πρέπει να την αποκτήσετε αν θέλετε να κινηθείτε “σοβαρά” μέσα στον ψηφιακό κόσμο. Με μια καλή στρατηγική social media, μπορείτε να σχηματίσετε το προφίλ των μελλοντικών πελατών σας και να απευθυνθείτε σε αυτούς με μεγαλύτερη αμεσότητα.

Αν, για παράδειγμα, μιλάμε για το πιο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook, περίπου το 79% των ενηλίκων το χρησιμοποιεί καθημερινά.
– Πόσοι, όμως, από αυτούς ενδιαφέρονται για το δικό σας προϊόν/υπηρεσία και είναι δυνητικοί πελάτες σας; Είναι άντρες ή γυναίκες, ποιάς ηλικίας, ποιά ενδιαφέροντα έχουν;

social-media

Αν ξεκινάτε τώρα την επιχείρησή σας, θα χρειαστείτε λίγο χρόνο για να συλλέξετε τις πρώτες πληροφορίες σχετικά με τους μελλοντικούς πελάτες σας. Αν έχετε περάσει από αυτό το στάδιο, τότε γνωρίζετε μερικά στοιχεία (σωστά ή λαθεμένα) σχετικά με το προφίλ των ανθρώπων που ενδιαφέρονται και αναζητούν το brand ή προϊόντα σαν το δικό σας – στοιχεία ικανά για να ξεκινήσετε μια πρώτη επαφή με τον κόσμο των Social Media.

Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα που έχει η προβολή και η διαφήμιση στα ψηφιακά μέσα είναι τα στατιστικά στοιχεία – τα γνωστά metrics, statistics. Εκεί θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες για το προφίλ των χρηστών σας και με σωστή ανάγνωση θα σχεδιάσετε στοχευμένα και με επιτυχία το επόμενο βήμα για την προώθηση της επιχείρησής σας.

Tip: Μη ξεχάσετε να εγκαταστήσετε εργαλεία ανάλυσης του website σας, για να παρακολουθείτε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας και των social media που χρησιμοποιείτε. 


4. Προσδιορισμός περιεχομένου

Επιλέγοντας να δημοσιεύετε περιεχόμενο που ενδιαφέρει τους χρήστες σας και σχετίζετε άμεσα ή έμμεσα με το προϊόν σας, κερδίζετε ένα κοινό στοχευμένο και πιστό, που δύσκολα θα χάσει ή θα αγνοήσει αυτό που έχετε να του πείτε. Άλλωστε, το 41% των χρηστών είπε πώς σταμάτησε να ακολουθεί μια εταιρία της οποίας το περιεχόμενο ήταν άσχετο, ενώ το 46% παραδέχτηκε πώς θα αγνοούσε μια μάρκα αν προωθούσε πολλά διαφημιστικά μηνύματα.

Tips:
– Αρχικά δοκιμάστε να επικοινωνήσετε το περιεχόμενό σας με όλους τους δυνατούς τρόπους: εικόνα, video, gif, κα., με πληροφορίες, με χιούμορ. Σε δεύτερο χρόνο θα έχετε καταλάβει ποιά έχουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για το δικό σας κοινό και ποιά μπορείτε να εξαιρέσετε από το πλάνο σας.
– Χρησιμοποιήστε όλα τα διαθέσιμα, δυναμικά εργαλεία των social media – για παράδειγμα (αν έχετε τη δυνατότητα και το περιεχόμενο) δοκιμάστε να δημιουργήσετε live μετάδοση στο Facebook ή Instagram Stories.

Μόνο με στρατηγική και ανάλυση θα καταφέρετε να βρείτε την τέλεια ισορροπία μεταξύ του στοχευμένου περιεχομένου και της κατάλληλης προώθησής του.

content-marketing


5. Αναγνώριση ανταγωνισμού 

Ο τελευταίος λόγος για τον οποίο χρειάζεστε μια στρατηγική social media είναι γιατί θα σας βοηθήσει να  «βγείτε» μπροστά από τον ανταγωνισμό ή τουλάχιστον να τον “κοντράρετε” στα ίσα.
Ξεκινώντας, ίσως, φαντάζεστε ποιοί είναι οι ανταγωνιστές σας και υπολογίζετε στο περίπου την δυναμική τους. Δουλεύοντας μεθοδικά και με στρατηγική θα σας δοθεί η δυνατότητα να μπείτε και εσείς στην διαδικτυακή “αρένα” της αγοράς και να αποκτήσετε καλύτερη εικόνα για τους τρόπους που θα βοηθήσουν το προϊόν σας να ξεχωρίσει και να γίνει αναγνωρίσιμο από τους μελλοντικούς πελάτες σας.


 

“Μη πελαγώνετε χωρίς λόγο ή αφήνετε τους λογαριασμούς σας για μέρες αδρανείς – είναι πολλά τα οφέλη για την επιχειρήσή σας.
Δημιουργήστε σήμερα μια στρατηγική social media και θα “βγείτε” κερδισμένοι.”

Εμείς, στην δημιουργική ομάδα του NexusLab.gr δίνουμε καθημερινά το “στοίχημα” της στρατηγικής στα social media, για χάρη των συνεργατών μας και είμαστε υπερήφανοι για τα αποτελέσματά του.
–  Αν έχετε όραμα για την δική σας επιχείρηση και θέλετε να “χτίσετε” μια στρατηγική social media που θα σας αποφέρει τα μέγιστα, ελάτε να γνωριστούμε και να συζητήσουμε από κοντά – κερνάμε εμείς τον καφέ! :)

(Τηλέφωνο επικοινωνίας: 215 500 4160βρείτε μας στο χάρτη).

logo-Nexuslab

Popular Posts

thumbnail 18 Tips που είναι καλό να “σεβαστείς” στον σχεδιασμό της ιστοσελίδας σου.

Η υλοποίηση του εταιρικού σου Website

20130810_WBM2001 Πόλεμος στους browsers & επικράτηση του Chrome

Οι αυτοκρατορίες και οι νικητές σ

braille11 “Ένα touchscreen για τα χέρια τους μόνο”

Η εμφάνιση οθόνης αφής στο κινητό

Calendar

July 2018
M T W T F S S
« Apr    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031