29
Jan 2018
5-simeia-kleidia

Η διαχείριση μιας εταιρικής σελίδας στο Facebook δεν έχει καμία σχέση με την διαχείρηση που κάνουμε στο προσωπικό μας προφίλ. Μια τέτοια σελίδα πρέπει να αποτυπώνει απόλυτα τις πληροφορίες, την φιλοσοφία και τις αξίες της επιχείρησης και να τα επικοινωνεί όλα με τον καλύτερο τρόπο, δημιουργώντας θετικές εντυπώσεις στο κοινό της.

Υπάρχουν 5 σημεία-κλειδιά που είναι καλό να δώσετε προσοχή, αν θέλετε να αυξήσετε τους “ενεργούς” fans που ενδιαφέρονται για την σελίδα σας και κατ’ επέκταση για την υπηρεσία που προσφέρετε:


1. Σωστή δόμηση
Φρόντισε να συμπληρώσεις σωστά – σχεδόν ευλαβικά – όλα τα πεδία που αφορούν την επιχείρησή σας και τις υπηρεσίες της.
Συμπληρώστε το “Story” της σελίδας, τα στοιχεία επικοινωνίας (website, τηλέφωνο, χάρτη), φωτογραφίες ‘προφίλ’ και ‘cover’ και όλα τα πεδία που περιγράφουν με κάθε λεπτομέρεια τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της σελίδας σας. Μη ξεχάσετε να συνδέσετε (αν έχετε) και άλλους λογαριασμούς από Social Μedia που διαθέτει η εταιρεία σας (Instagram, Twitter, κα).
Αφιερώστε τον απαιτούμενο χρόνο και κάνετε προσεκτικά την δόμηση της εταιρικής σας σελίδας στο Facebook.


2. Γρήγορη ανταπόκριση
Είναι σημαντικό να μην αφήνετε αναπάντητα μηνύματα, αλλά είναι ακόμα καλύτερο να τα απαντάτε μέσα σε μερικά λεπτά. Όταν κάποιος αισθανθεί άνετα να επικοινωνήσει και να ρωτήσει κάτι για το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρει η εταιρία σας, δώστε του άμεσα μια απάντηση. Ακόμα και αν δεν γνωρίζετε την απάντηση, ζητήστε ευγενικά χρόνο, (π.χ. “Ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας. Θα λάβεις απάντηση στο ερώτημά σου το συντομότερο δυνατό.” )

respo

Info: Το Facebook επικροτεί την “γρήγορη ανταπόκριση” των εταιρικών σελίδων εμφανίζοντας τη φράση “Very responsive to messages”. Με αυτό τον τρόπο ενθαρρύνει την επικοινωνία των σελίδων με τους χρήστες και δυνητικούς πελάτες.  


3. Φροντίστε να έχετε κάτι να πείτε, και να το δείχνετε στον κόσμο σας.megaphone-1019915_960_720
Όταν δεν επικοινωνείται κάτι για καιρό, η σελίδα εμφανίζει εικόνα εγκατάλειψης και σίγουρα δημιουργούνται ερωτηματικά και αρνητικά μηνύματα στους χρήστες. Μια τέτοια συμπεριφορά επηρεάζει αρνητικά και τα οργανικά σας αποτελέσματα.

Από την άλλη πλευρά, δεν είναι καλό να δημοσιεύετε κάθε “τρεις και λίγο” προκειμένου να δείχνετε υπερβολικά δραστήριοι. Για παράδειγμα, αν συμμετέχετε σε ένα event “ανεβάστε” συγκεντρωμένες -σε μια ανάρτηση- τις φωτογραφίες που θέλετε, και όχι μια-μια (ναι, το έχουμε δει και αυτό).
Αν το έχετε ήδη επιχειρήσει, δοκιμάστε να δείτε από τα “Insights” της σελίδας τα “Unlikes” που έγιναν μέσα σε εκείνη την ημέρα.


4. “Κρατείστε χαρακτήρα”.
Κάθε επιχείρηση είναι μοναδική και αυτό περιμένει να δει και το κοινό της. Δείξτε με κάθε τρόπο, τα σημεία που κάνουν την επιχείρησή σας να ξεχωρίζει και αναδείξτε τον ανθρώπινο παράγοντα που “κρύβεται” από πίσω. Κάθε φορά που δημοσιεύετε κάτι, φροντίστε να βγάζει “χαρακτήρα”- τον χαρακτήρα  και την φιλοσοφία που θέλετε να γίνουν συνώνυμα του brand σας.


5. Μην αγνοείτε τους Fans σαςimages
Το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να “ακούσετε” αυτά που σας “λέει” το κοινό σας. Η ανταπόκρισή του στις δημοσιεύσεις σας θα σας δώσει τις σωστές πληροφορίες για το υλικό αλλά και τον τρόπο που προτιμά να επικοινωνείτε. Για παράδειγμα τα βίντεο που μοιράζεστε με το κοινό σας έχουν πολλαπλάσια ανταπόκριση σε σχέσημε με κάποια εικόνα.

Αν κάποιος σχολιάσει μια ανάρτηση της σελίδας σας ή στείλει μήνυμα (εξωτερικά), μη ξεχάσετε να του απαντήσετε. Σε καμία περίπτωση μην αγνοήσετε το σχόλιο ή την κριτική του, ακόμα και αν έχει αρνητική διάθεση. Απαντήστε του ευγενικά και φροντίστε να λύσετε τυχούσα παρεξήγηση.
Να θυμάστε ότι ένα αρνητικο σχόλιο ή κριτική, είναι μια ευκαιρία να αναστρέψετε τις εντυπώσεις, εξυπηρετώντας σωστά τους πελάτες σας και δείχνοντας άλλη μια φορά τον αυθεντικό σας χαρακτήρα.


Η δύναμη του Facebook είναι αδιαμφισβήτητα μεγάλη!
Αν δεν έχετε “ανοίξει” ήδη την εταιρική σας σελίδα στο Facebook, μην το καθυστερείτε. Δομήστε την σωστά και επικοινωνήστε με τους ανθρώπους που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, αναπτύσσοντας μαζί τους μια σχέση συνέπειας και εκτίμησης.

Αν χρειαστείτε βοήθεια σε αυτό το εγχείρημα, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την ομάδα του NexusLab.gr .

Popular Posts

thumbnail 18 Tips που είναι καλό να “σεβαστείς” στον σχεδιασμό της Ιστοσελίδας σας.

Η υλοποίηση του εταιρικού σου Website

20130810_WBM2001 Πόλεμος στους browsers & επικράτηση του Chrome

Οι αυτοκρατορίες και οι νικητές σ

braille11 “Ένα touchscreen για τα χέρια τους μόνο”

Η εμφάνιση οθόνης αφής στο κινητό

Calendar

June 2018
M T W T F S S
« Apr    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930