15
Nov 2017
custom-web-design-important-factors

Ο σχεδιασμός μιας ιστοσελίδας αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία της κατασκευής ενός website. Η χρηστικότητα, η αισθητική του site και άλλοι ουσιώδεις παράγοντες μπορούν να επηρεάσουν θετικά ή αρνητικά τους «ψηφιακούς» σας πελάτες, έχοντας τεράστιο αντίκτυπο τόσο στην online προώθηση της επιχείρησής σας, όσο και στη μακροπρόθεσμη επιτυχία της.

Παρακάτω παρουσιάζονται 5 βασικές πτυχές σχεδιασμού που θα σας βοηθήσουν να καταλήξετε στη δομή της ιστοσελίδας σας:


1. Εμφάνιση

Η εμφάνιση της ιστοσελίδας σας, όπως και το λογότυπο της εταιρείας σας (δείτε: Πώς να σχεδιάστε το λογότυπό σας), “παίζουν” καθοριστικό ρόλο, καθώς είναι η πρώτη εντύπωση της εταιρείας σας προς τους επισκέπτες σας.
Σκοπός είναι να έχετε μια ελκυστική εμφάνιση που ανταποκρίνεται στο προφίλ της εταιρείας σας και όσο το δυνατόν πιο κοντά στις σύγχρονες τάσεις σχεδίασης.

Αυτές περιλαμβάνουν:

  • Responsive design

Αφορά στη σχεδίαση του ιστότοπου με τέτοιο τρόπο, ώστε να φαίνεται και να λειτουργεί εξίσου καλά από όποια συσκευή (laptop, smartphone,tablet) χρησιμοποιεί ο χρήστης.ui

  • Γραμματοσειρά

Οι σύγχρονες τάσεις σχεδίασης απαιτούν μεγάλες και έντονες γραμματοσειρές, που μπορούν να διαβαστούν εύκολα σε όλες τις οθόνες και διευκολύνουν τους χρήστες και δυνητικούς πελάτες σας να εντοπίσουν την πληροφορία που χρειάζονται.

  • Εικόνες & Video

Η χρήση εικόνων και video μέσα στο site σας, κάνει το περιεχόμενο πιο ενδιαφέρον και ελκυστικό για τους πελάτες σας.
Μεγάλες, καθαρές και εντυπωσιακές εικόνες τοποθετούνται στην αρχή των άρθρων ή των σελίδων σας, με σκοπό να δώσουν μια οπτική αναπαράσταση του κειμένου που ακολουθεί, ενώ παράλληλα είναι κατάλληλα παραμετροποιημένες για την προώθηση στα social media.


2. Επαγγελματισμός

team-pageΟ όρος αναφέρεται στην εντύπωση που αποκομίζει ο χρήστης ως προς την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα της δουλειάς σας, προτού έρθει σε επαφή μαζί σας.
Εικόνες του προσωπικού εν ώρα εργασίας, κριτικές από συνεργάτες σας και ήδη πελάτες σας, δημιουργούν κλίμα οικειότητας και βοηθούν τους νέους χρήστες να σας εμπιστευθούν.


3. Χρηστικότητα – «Καθαρό» περιβάλλον

Οι επισκέπτες σας πρέπει να είναι σε θέση να βρουν αυτό που αναζητούν εύκολα και με όσο το δυνατόν λιγότερα «κλικ». Τις περισσότερες φορές αυτό επιτυγχάνεται με τη κατάλληλη σχεδίαση των μενού πλοήγησης τόσο του κεντρικού, όσο και των δευτερευόντων (π.χ breadcrumbs).

Tip: Αποφύγετε τα πολύπλοκα και κρυφά μενού και εστιάστε σε απλά και κατατοπιστικά μενού με 2 ή 3 επίπεδα κατηγοριοποίησης.


4. Χρόνος Απόκρισης

Ο χρόνος που κάνει μια σελίδα να «φορτώσει» το περιέχομενό της είναι ζωτικής σημασίας, τόσο για την εμπειρία του χρήστη, όσο και για την κατάταξη της επιχείρησής σας στην Google.

Σελίδες με πολύ μεγάλο χρόνο απόκρισης κουράζουν τους σύγχρονους χρήστες, οι οποίοι αναζητούν σελίδες που φορτώνουν πολύ γρήγορα, ακόμα και από κινητές συσκευές. Ο ιδανικός χρόνος απόκρισης μιας ιστοσελίδας σύμφωνα με τη Google, είναι το “κλείσιμο του ματιού”( blink of an eye) που αντιστοιχεί περίπου σε μισό δευτερόλεπτο.
Ο χρόνος απόκρισης, όμως, εξαρτάται από το μέγεθος του περιεχομένου της σελίδας σας. Σκοπός είναι να γίνει όσο το δυνατόν γρηγορότερη με μέσο χρόνο απόκρισης στα 2-4 sec.


Αφού σχεδιάσετε την ιστοσελίδα σας, χρησιμοποιείστε κατάλληλα εργαλεία που θα σας υποδείξουν τις βελτιώσεις που μπορείτε να κάνετε, ώστε το site σας να γίνει γρηγορότερο.

website-speed

Popular Posts

online-parousia-feat 6 δικαιολογίες που χρησιμοποιούν όσοι δεν έχουν website

Ενώ το 70% του Ελληνικού πληθυσμού

images-2-2 Διαδικτυακός “Καιάδας” για την παιδική πορνογραφία.

  Μετά την πρωτοποριακή ιδέα του ι

images-1-1 10+1 αλήθειες για την ασφάλειά μας!

Απ’ τη στιγμή που βουτήξαμε στ

Calendar

December 2017
M T W T F S S
« Nov    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031