9
May 2013
SEO

 

Η αυτοκρατορία της Google χτίστηκε λόγω της τελειότητας της μηχανής αναζήτησης της Google. Η μεγάλη επιτυχία της πολύχρωμης ανίχνευσης πληροφοριών βασίζεται στην ιδέα γρήγορων, αξιόπιστων και έξυπνων αποτελεσμάτων αναζήτησης που συνδέουν πολλά petabytes πληροφοριών. Αν κάποιος θέλει να βρεθεί σε online σύνδεση, τότε πρέπει να βρει έναν τρόπο να εισέλθει στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Παραδοσιακά το SEO που χρησιμοποιείται, βασίζεται σε δύο πράγματα, στη σωστή μορφοποίηση του περιεχομένου της ιστοσελίδας έτσι ώστε οι μηχανές αναζήτησης να μπορούν να το καταλάβουν, και στις online συστάσεις για την ιστοσελίδα, AKA συνδέσεις.
Το SEO ήταν εύκολο για τους ειδικούς SEO, αν και έμοιαζε κινέζικα σε οποιονδήποτε άλλο. Και τότε η Google αποφάσισε ότι το SEO δεν θα αξιοποιείται πια μόνο από τους ειδικούς, και άλλαξε τον αλγόριθμο του με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να είναι κατανοητός από οποιονδήποτε άνθρωπο που έχει μια ιστοσελίδα. Panda Updates, Penguin Update, EMD Update… Και τώρα τι;
Tο γεγονός ότι το SEO έγινε πιο εύκολο, σημαίνει πως διευκόλυνε ακόμα περισσότερο τους καλούς σε αυτό και δυσκόλεψε τους κακούς. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την απόδοση σημαντικά καλύτερων αποτελεσμάτων αναζήτησης για τον χρήστη Google.

seo-896175_1280

Πώς μπορείτε να προωθήσετε καλύτερα πληροφορίες στη νέα εποχή των μηχανών αναζήτησης;
Πώς θα καρφιτσώνετε την online επιχείρησή σας στην κορυφή;

 

Για αρχή, πρέπει να παρέχετε πληροφορίες ποιότητας.

 

Αλλά αν είστε τόσο καλοί, πώς θα κάνετε τον κόσμο να σας ακολουθήσει;

 

Μάθετε να γράφετε δοκίμια!

Διαφοροποίηση

 

Διαφοροποίηση σε μεγάλο βαθμό! Το να γράφεις ένα βιβλίο ή μια σχολική έκθεση είναι πολύ διαφορετικό από το να γράφεις σε ένα online κοινό. Η βασική ιδέα ενός καλού δοκιμίου εξακολουθεί να ισχύει. Πρέπει να διαφοροποιηθείτε. Οι άνθρωποι δεν θέλουν να βαριούνται όταν διαβάζουν και η Google πρέπει να καταλαβαίνει ότι γράφετε για τους ανθρώπους. Για τη βελτιστοποίηση μιας λέξης-κλειδί, ακολούθησε τα ακόλουθα βήματα:
  1. Κρατήστε την πυκνότητα της λέξης-κλειδί κάτω από το 3%.
  2. Χρησιμοποιήστε LSI συνώνυμα και σχετικές λέξεις. Όταν το περιεχόμενό σας περιέχει LSIs, τα Google bots κατανοούν ότι η ιστοσελίδα σας είναι σχετική με το θέμα και εστιάζει στο κοινό σας.
  3. Αποφύγετε το διπλό περιεχόμενο. Μην αντιγράφετε από άλλες πηγές και μην χρησιμοποιείτε το ίδιο περιεχόμενο στη σελίδα σας ξανά και ξανά. Χρησιμοποιήστε όσες παραλλαγές μπορείτε. Ένα πραγματικό πρόσωπο θα απολαύσει την ανάγνωση που του προσφέρετε! Το ίδιο ισχύει και για τη Google.
  4. Χρησιμοποιήστε κατάλληλη εσωτερική σύνδεση. Η Wikipedia εξακολουθεί να είναι το πρότυπο. Όποτε υπάρχει χώρος για ένα σύνδεσμο μέσα στο κείμενό σας, αρπάξτε την ευκαιρία και χρησιμοποιήστε τον.
  5. Ενεργοποιήστε τη συσχέτιση πολλών κειμένων. Ακολουθήστε αυτόν τον κανόνα, τόσο για τους συνδέσμους που βρίσκονται στη σελίδα, όσο και γι’αυτούς που δεν βρίσκονται.
  6. Χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά, συνώνυμα, γενικές εκφράσεις και διευθύνσεις URL.
  7. Χρησιμοποιήστε εικόνες και βίντεο στις κοινοποιήσεις σας. Όλες οι εικόνες έχουν ένα εναλλακτικό κείμενο(alt text), ένα όνομα αρχείου και τα μεταδεδομένα της εικόνας. Αποφύγετε τον πειρασμό να χρησιμοποιήσετε την ίδια λέξη-κλειδί για όλους αυτούς τους τομείς. Χρησιμοποιήστε συνώνυμα στο κείμενο, αλλά τοποθετήστε τα με ουσιαστικό τρόπο. Το εναλλακτικό κείμενο χρησιμοποιείται για να περιγράψει την εικόνα και όλα τα σχετικά. Χρησιμοποιήστε την κύρια λέξη-κλειδί ή τα συνώνυμα στο όνομα του αρχείου εικόνας ή βίντεο, χρησιμοποιώντας παύλες ανάμεσα στις λέξεις. Συμπληρώστε τις ετικέτες, τον τίτλο και τον συγγραφέα στα μεταδεδομένα της εικόνας.
  8. Φτιάξτε τη ροή του περιεχομένου σας, όπως μιας καλής έκθεσης.

Δεδομένου ότι οι συνδέσεις είναι το πιο σημαντικό μέρος για κάθε στρατηγική SEO, η στρατηγική σύνδεσης που ακολουθείτε θα πρέπει να παράγει συνδέσεις που να φαίνεται ότι αναπτύσσονται με φυσικό τρόπο. Υπάρχουν τρεις τύποι σύνδεσης κειμένου:
  • Κείμενο με λέξη-κλειδί: Αυτό το κείμενο περιέχει την κύρια λέξη-κλειδί ή τα συνώνυμα LSI και σχετικές λέξεις-κλειδιά.
  • Κείμενο με κάποια γενική έκφραση: Σε αυτή την περίπτωση μιλάμε για το συνδετικό κείμενο που περιέχει γενικές εκφράσεις όπως “κάντε κλικ εδώ”, “περισσότερες πληροφορίες”, “μάθετε περισσότερα”, “επισκεφθείτε αυτή τη σελίδα» κλπ.
  • Κείμενο με URL: Αυτά είναι κείμενα που ταυτίζονται με τα βασικά urls. Ναι, μπορείτε να τα διαφοροποιήσετε εύκολα, ανάλογα με τις ανάγκες του τρέχοντος block, για παράδειγμα batcic.com, www.batcic.com, http://www.batcic.com, http://batcic.com, http://www.batcic.com, http://www.batcic.com/blog.aspx.
Στόχος είναι η ανάπτυξη μιας στρατηγικής σύνδεσης, η οποία θα παράγει όλα αυτά τα είδη των συνδέσεων!

Τίτλοι

Ας υποθέσουμε ότι το περιεχόμενό σας διαβάζεται ευχάριστα και είναι καλό. Εάν αυτό είναι ευκολονόητο, τότε πιθανότατα θα αυξήσετε την κοινωνική απήχηση. Μετά θα ακολουθήσουν likes, plus ones, shares, reblogs, repins και αυθόρμητες εισερχόμενες συνδέσεις.

Ξέρετε τι βρίσκεται μεταξύ της ποιότητας online περιεχομένου που περιμένει να διαβαστεί και του περιεχομένου που έχει πραγματικά διαβαστεί και εξαπλωθεί;

Σωστά μαντέψατε, ο τίτλος!

Στις εισαγωγικές παραγράφους μιλήσαμε για τα petabytes των πληροφοριών τα οποία αποτελούν σταγόνες στον ωκεανό web. Είτε μας αρέσει είτε όχι, υπάρχουν πολλές πληροφορίες εκεί έξω και η παραλαβή της επόμενης πηγής είναι εξαιρετικά γρήγορη. Αυτός είναι ο λόγος που παραλείπονται το περιεχόμενο και ολόκληρες δημοσιεύσεις.
Ένας ελκυστικός τίτλος δεν θα αφήσει το χρήστη των RSS, Google Plus, Twitter και Facebook να παραλείψει το περιεχόμενό σας και θα είναι το ουσιαστικό μέρος της σελίδας σας που θα προσελκύσει κοινό.

 Το σύγχρονο SEO απαιτεί …

… να σκεφτόμαστε τους ανθρώπους και όχι τις μηχανές αναζήτησης! Οι άνθρωποι θέλουν να διαβάζουν ενδιαφέροντα πράγματα χωρίς να βαριούνται. Τους αρέσει να διαβάζουν δοκίμια. Μάθετε πώς να γράφετε και να μορφοποιείτε δοκίμια σχετικά με τα θέματα και προσφέρετέ τα στις online κοινότητες. Τα υπόλοιπα θα ακολουθήσουν.

Popular Posts

thumbnail 18 Tips που είναι καλό να “σεβαστείς” στον σχεδιασμό της Ιστοσελίδας σας.

Η υλοποίηση του εταιρικού σου Website

20130810_WBM2001 Πόλεμος στους browsers & επικράτηση του Chrome

Οι αυτοκρατορίες και οι νικητές σ

braille11 “Ένα touchscreen για τα χέρια τους μόνο”

Η εμφάνιση οθόνης αφής στο κινητό

Calendar

May 2018
M T W T F S S
« Apr    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031