25
May 2016
marketing-online

Η ανάπτυξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης παρέχει μια μοναδική ευκαιρία στις επιχειρήσεις να έρθουν πιο κοντά στο αγοραστικό κοινό με το λιγότερο δυνατό κόστος. Το ερώτημα των επιχειρήσεων που σέβονται τον εαυτό τους δεν πρέπει να είναι «Χρειάζεται να επεκταθώ στο διαδίκτυο για να πλησιάσω τους καταναλωτές;» αλλά «Ποιός είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να πλησιασώ τους καταναλωτές στο διαδίκτυο;». Η απάντηση είναι «Η χρήση των social media- Φυσικά!». Μ’ αυτό τον τρόπο δημιουργούνται σχέσεις εμπιστοσύνης και πιστότητας με τους καταναλωτές- πράγμα ζητούμενο για την βιωσιμότητα της επιχείρησης.

Οι δυνατότητες που σου παρέχουν τα social media ξεπερνούν τους παραδοσιακούς τρόπους έρευνας. Πλέον, με βάση τα εργαλεία μελέτης και συζητήσεων που είναι διαθέσιμα βλέπεις απευθείας τι λέγεται για σένα στο διαδίκτυο, για τις μάρκες σου, για την εξυπηρέτηση που παρέχεις, τις τιμές σου και άλλα. Τα βήματα είναι απλά:

  1. Συλλογή πληροφοριών μέσω των κοινωνικών δικτύων. Οι επιχειρήσεις μπορούν να λαμβάνουν το απαραίτητο feedback για κάθε ενέργεια στο οποίο ο αντίκτυπος των ενεργειών ξεχωρίζει από την πρώτη στιγμή.
  2. Κατανόηση και ορθή ερμηνεία των πληροφοριών. Απαραίτητο για το επόμενο βήμα είναι να κατανοήσει η επιχείρηση το πρόβλημα και όχι να πιστέψει πως δέχεται επίθεση. Στα κοινωνικά δίκτυα η άποψη των καταναλωτών γράφεται χωρίς δισταγμούς.
  3. Δράση της επιχείρησης βάσει των παραπάνω. Είναι στο χέρι της επιχείρησης αν θα ακούσει και αξιοποιήσει αποτελεσματικά όσα λέγονται από τους καταναλωτές στο διαδίκτυο ή αν συνειδητά θα κλείσει τα αυτιά στο αγοραστικό κοινό, εις βάρος της.

Γεγονός αποτελεί ότι τα social media είναι η 4η δημοφιλέστερη online δραστηριότητα- πιο μπροστά ακόμα και από τη χρήση του προσωπικού e-mail. Σε μια εποχή κρίσης της οικονομίας στην χώρα μας, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν την πλέον οικονομικότερη λύση για την προβολή των επιχειρήσεων και την προώθηση των προϊόντων τους online. Δεν είναι λίγες οι επιχειρήσεις που σε περίοδο κρίσης έκαναν στροφή στα social media με τρανταχτά παραδείγματα τις εταιρίες:

  1. Starbucks η οποία δημιούργησε το social networking My Starbucks για την βελτίωση των προιόντων/ καταστημάτων της. Οι χρήστες που αποτελούν μέρος του δικτύου αισθάνονται ότι έχουν κάποιο ρόλο στη διαδικασία λήψης αποφάσεων της εταιρίας.
  2. Coca cola η οποία τα τελευταία χρόνια επενδύει περισσότερα στα κοινωνικά δίκτυα. Διαθέτει ενεργή παρουσία στα περισσότερα από αυτά όπως στο Myspace, Youtube, Flickr, Twitter, Facebook.
  3. Dell η οποία έχει δημιουργήσει forum υποστήριξης για τα προιόντα της, διάφορα blogs και groups στα οποία οι πελάτες ενημερώνονται και συζητούν μεταξύ τους για τα προιοντα και τις υπηρεσιες της εταιρίας.

Συμπερασματικά, κάθε εταιρία με ενεργή παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα, ανεξάρτητα από το μέγεθός της, βλέπει τα κέρδη της να αυξάνονται ραγδαία.

Popular Posts

marketing-online Social media- όφελος σε περίοδο οικονομικής κρίσης!

Η ανάπτυξη των μέσων κοινωνικής δ

images3 “Τα γυαλιά της Google δεν θα κυριαρχήσουν”

Αυτό υποστηρίζει ο διάδοχος του Ste

To Opera Next κάνει την εμφάνισή του σε Windows και Mac

Ένας δωρεάν browser είναι διαθέσιμος

Calendar

September 2017
M T W T F S S
« May    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930