16
Jul 2013
website-design-header-inner1
Αν στα άμεσα σχέδιά σου είναι η απόκτηση μιας ιστοσελίδας για επαγγελματική ή άλλη χρήση, ή ο επανασχεδιασμός της ήδη υπάρχουσας, το κόστος είναι το τελευταίο που πρέπει να σε απασχολήσει.

 
 
Κατ’ αρχάς, είναι χρήσιμο να γίνει η διάκριση ότι μια ιστοσελίδα δεν είναι προϊόν αλλά υπηρεσία. Θα μπορούσαμε να το θέσουμε και ως “προϊόν καλής συνεργασίας”, οπότε απαιτείται αφ’ ενός να συνηδητοποιήσεις ακριβώς τι χρειάζεται να αγοράσεις, και αφ’ εταίρου να βρεις τον κατάλληλο συνεργάτη-Web developer που θα εξυπηρετήσει τους σκοπούς σου με τον αρτιότερο τρόπο.
 
Οι στόχοι και οι ανάγκες της ιστοσελίδας σου είναι μοναδικοί και πρέπει να αντιμετωπισθούν ως τέτοιοι και από τις δύο πλευρές. Έτσι, σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να μιλάμε για μια προκαθορισμένη διαδικασία με “πεπατημένη” οδό.
 
Υπάρχουν, όμως, τέσσερα σημεία γύρω από τα οποία μπορείς να κινήσεις τις ενέργειές σου:
 
  1. Θέσε τους στόχους: Πώς θα μετριέται η επιτυχία της ιστοσελίδας; Τι είδους εμπειρία θέλεις να έχουν οι χρήστες της; Πώς μπορεί κάθε επίσκεψη να είναι επιτυχής και ολοκληρωμένη; Πολλές επιχειρήσεις δίνουν προτεραιότητα στα χαρακτηριστικά και στη γενική όψη του site. Αντίθετα, εσύ πρέπει να επικεντρωθείς στο τι θέλεις να επιτύχεις από επαγγελματικής σκοπιάς.
  2. Ζήτα ένα εύρος κόστους: Το συνεργαζόμενο πρακτορείο μπορεί να σου δώσει ένα εύρος τιμών μέσα στο οποίο θα κυμαίνεται το κόστος του site, εντάσσοντας τις προτάσεις για τις ανάγκες του project μέσα σε μια γκάμα τιμών. Έτσι, θα μπορείς να έχεις καλύτερο έλεγχο και γνώση του τι πληρώνεις.
  3. Άκου τις προτάσεις των ειδικών: Αφού συζητήσεις με τους web developers τους στόχους και τις προτεραιότητες που θέλεις να έχει το site σου, δες με προσοχή τις ιδέες που έχουν να σου προτείνουν. Το έχουν ξανακάνει, και ξέρουν κάτι παραπάνω! Η τελική απόφαση, άλλωστε, ανήκει πάντα σε σένα. Βεβαιώσου μόνο ότι σε κάθε βήμα κρατείται ο πήχης σε επαγγελματικό επίπεδο και δεν υποκύπτει σε “φθηνά” κόλπα.
  4. Άσε την τελική μορφή στους ειδικούς: Βασικό είναι να συζητηθεί ο τρόπος με τον οποίο η ομάδα που θα αναλάβει την κατασκευή της ιστοσελίδας σου, θα συνεργαστεί μαζί σου για την επίτευξη των από κοινού στόχων. Αυτό σε συνδυασμό με την εμπειρία και την δυνατότητα της ομάδας θα “απογειώσει” το site σου.
     
Η πιο σημαντική αξία σε μια συνεργασία είναι η εμπιστοσύνη. Φρόντισε, λοιπόν, να επιλέξεις το πρακτορείο που θα σου εμπνεύσει τη δέουσα πίστη ότι θα προσεγγίσει τους στόχους σου με το μέγιστο των ικανοτήτων και των γνώσεών του, ικανοποιώντας φυσικά και τις ανάλογες απαιτήσεις στο σκέλος του κόστους.

Websites_slant-1

Popular Posts

SEO and AI - Machine Learning Πώς θα επηρεάσει η τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) το περιεχόμενο και το SEO?

Ο ρόλος του SEO στο σύγχρονο online market

20130810_WBM2001 Πόλεμος στους browsers & επικράτηση του Chrome

Οι αυτοκρατορίες και οι νικητές σ

braille11 “Ένα touchscreen για τα χέρια τους μόνο”

Η εμφάνιση οθόνης αφής στο κινητό

Calendar

April 2018
M T W T F S S
« Mar    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30