12
Mar 2013

Είναι το 3ο site παγκωσμίως στην επισκεψιμότητα. Και αυτό γιατί το επισκέπτονται πάνω απο 800.000.000 άνθρωποι τον μήνα. Ο μέσος συνδρομητής ξοδεύει τουλάχιστον 15 λεπτά την ημέρα στο YouTube. Με 72 ώρες υλικόυ να ανεβαίνουν κάθε ώρα, θεωρείται ο απόλυτος βασιλιάς στον χώρο της προβολής βίντεο στο διαδίκτυο. Η ερώτηση όμως παραμένει. Είναι ή δεν είναι το YouTube κοινωνικό δίκτυο;

Η πιο σωστή απάντηση είναι…εξαρτάται. Εξαρτάται από το πως χρησιμοποιεί το site κανείς. Κάποιοι το χρησιμοποιούν απλά για ψυχαγωγία και ενημέρωση, ενώ άλλοι ανεβάζουν τα δικά τους βίντεο ή κάνουν like και σχόλια σε άλλα, κάνουν follow και subscribe άλλους χρήστες. Γνωρίζονται, αναπτύσουν σχέσεις μεταξύ των σχολίων στα βίντεο και διασκεδάζουν.

Ένα τυπικό προφίλ συνδρομητή του YouTube

Η διαφορά, όμως, με ένα παραδοσιακό social media είναι ότι δεν υπάρχει αμεσότητα στην επαφή μεταξύ δυο χρηστών. Στο YouTube δεν μπορούν δυο συνδρομητές να επικοινωνήσουν άμεσα με μήνυμα ούτε να ανεβάσει ο ένας βίντεο στο προφίλ του άλλου, να το δουν οι κοινοί τους φίλοι και να το σχολιάσουν. Στο Facebook επικοινωνείς με το chat. Στο Twitter με τα tweets. Στο LinkedIn με μηνύματα κλπ. Αυτή η απουσία προσωπικής επαφής αποτελέι τον κύριο λόγο της δυσκολίας στην απάντηση του ερωτήματος.

Έτσι κι αλλίως ο κόσμος το έμαθε, το γνωρίζει και το χρησιμοποιεί σαν εργαλέιο ψυχαγωγίας και όχι σαν εργαλείο κοινωνικής δικτύωσης. Τώρα αν στο μέλλον αλλάξουν τα πράγματα δε ξερω. ο χρόνος θα δείξει…

Calendar

January 2018
M T W T F S S
« Dec    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031